Emporta’t un carregador de mòbil sense fils. Perquè ara, per una compra de 20 unitats de lluminàries d’emergència Ura21LedPlus de Legrand a Suministradora del Vallés, t’emportes una estació de càrrega. Aquest carregador és compatible amb les darreres generacions d’Android, iPhone 8 i superior, amb una potència de 15W (inclou cable micro USB de 150 cm).
Descarrega’t la promoció aquí: Promoció
Lluminàries d’emergència d’interior amb LED com a font lluminosa, fabricades segons normes UNE-EN 60598-2-22, UNE-EN 50172, conforme RoHS. Disponible amb 2 i 4 LED de 1, 2 i 3 hores d’autonomia.
Gamma de lúmens: de 70 a 500 lm.
Font commutada en models P/NP (Permanents / No Permanents).
Flux de 100 lúmens en mode permanent.
Leds d’alta potència i vida mitjana de 150.000 h.
IP 42 – IK 07.
Alimentació: 230 V ± 10 % ( 2 referències disponibles a 120 V).
50/60 Hz. Classe II.
Led verd testimoni de càrrega.
Bornes automàtiques de gran capacitat 2×2,5mm2.
Posada en repòs mitjançant telecomandament.
Instal·lació en superfície o encastat.
4 entrades de cable. 1 oberta a la part posterior i 3 desfondables de Ø20mm per a entrada de mànega o tub rígid.
Difusor opal.
Completament reciclables al final de la seva vida útil.
Amb el nou accessori caixa estanca URA21 (ref. 661616), dissenyat específicament per a les gammes de lluminàries d’emergència URA21LED i URA21NEW, podeu allotjar al vostre interior la vostra emergència i així dotar-la d’una estanquitat IP 65 IK 07.
La caixa, en color blanc i amb difusor transparent, s’instal·la en superfície i facilita la instal·lació gràcies a les seves principals característiques:
Si vols comptar amb un sistema eficaç i eficient de lluminàries d’emergència, compta amb Ura21LedPlus de Legrand. I recorda! Per la compra de 20 unitats a Suministradora del Vallés, emporta’t un carregador de mòbil sense fils!
Contacta amb nosaltres per obtenir una resposta més directa amb les teves necessitats